"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Monday, January 2, 2012

Mid Valley #3

Assalammualaikum.


Entry ni ada kaitan dengan yang ini ------> klik sini !





Haaa...apa khabar teman-teman? Alhamdulillah semoga sihat hendak-Nya. Seperti mana yang aku pernah suruh korang semua teka siapalah yang menemani aku masa pergi Mid Valley last week. So, sekarang aku nak dedahkan. Jeng jeng jeng. Poyolah, bunyi nak gempak jek! Haha.

Walaupun aku tahu, entry tu tak daq sapa pun baca. Tapi, aku tetap nak tulis entry sambungan ni umpama ramai yang baca. HAHA. Hidup mestilah berlagak sebagai seorang pemenang. Kalau tidak, hidup selalu lemah. Aik? Laju pula aku taip ni. Heeee...

Btw, untuk pengetahuan korang dialah yang teman aku. Sila tengok gambar di bawah.



at Domino's Pizza. Makan kat tempah yang gah jek. Aiiisshhh!!!


Kami tak sambut CHRISTMAS !!! Never !!!


She is my sister. Yeah, I know I am taller than her. Hehe. But its okey, aku suke!! Sebab boleh kerek sikit dengan dia. Kahkah. Sorry sis, I know you are nice. Always. ;))))





LIKE it? Thanks for reading this entry.

2 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad