"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Monday, January 2, 2012

2012

Assalammualaikum


Perlu ke sambut tahun baru semeriah hari raya? Mungkin semeriah kenduri kahwin yang jemputannya 5000 orang? Tapi,cukuplah dengan menyambutnya dengan bismillah ataupun kenduri doa selamat. InshaAllah selamat di bawah lindungan Allah. Betul tak? ;)

Btw, I'm really happy because last night when everybody came out, hang out, shout out and ter'over' out to celebrate new year, there were other people to celebrate it with talk by Ustaz Azhar Idrus. Yeaah, the famous ustaz I think. Aku pun baru saja tahu pasal ustaz ni. Kelakar, lawak dan senang bergaul dengan remaja macam aku. Aku?? Ohh tidak umur sudah 20 tahun. (Okey, ini cerita lain) Yes, he has other identity that attract many people. I like!

Semalam Ustaz Azhar Idrus ni dengan geng dia. (*geng dia: yang turut turun padang dalam menjayakan ceramah ni) Hehe. Diorang buat ceramah di Dataran Kemerdekaan Shah Alam. Kalau tak silap. Untuunglah orang Selangor. Moga-moga itu perubahan yang baik. Yelah, di kala orang sibuk menyanyi melalak dan melaungkan 'Aku Anak Malaysia' dengan berpakaian nauzubillah, kita diberikan peluang untuk menghadiri majlis ilmu. Alhamdulillah. Walaupun tak dapat merasainya. Tengok video UAI ni pun dah ohsem okey! ;))))

Ini antara video UAI dengan Zizan. Semoga ramai yang lakukan perubahan. InshaAllah.

video



Sesungguhnya yang baik itu datang daripada Allah. 
Semoga Allah memelihara kita. InshaAllah.

LIKE it? Thanks for reading this entry.
Post a Comment
copyright@khainisa.ahmad