"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Saturday, December 31, 2011

Mid Valley #2

Assalammualaikum.


Kalau duduk rumah masa cuti-cuti sangatlah menggemukkan aku. Maksud sopan aku, membosankan diri saja. Hehe. Padahal, aku baru saja pulang dari tempat aku study. Yelah, sudah habis asasi la katakan. Ok, Alhamdulillah sebab sudah habis asasi dan tak perlu lagi pergi ke Nilai. Lagipun Nilai dah tutup. Mungkin sebab sewa mahal sangat kut. Boleh jadi !

Actually, plan to KL last day didn't in my plan pun. Aku pun terkezzzuuuut, sebab adik aku nak pergi belajar kat Singapore, ok Melaka saja. Dia nak tuntut ilmu agama. Its okay, menuntut ilmu kan wajib. Rasulullah sendiri menyuruh kita belajar biarlah sejauh ke negeri China. Kaaan? Bagusss ni, ingat lagi pesan ustazah. ;D

Then, I chose to go to Mid Valley because there was only take a short time from KL Central. Haha. Jelas kemalasan di situ. Actually, mahu ke Times Square tapi biarlah Mid pun okay juga. Cuma mampu senyum sambil jalan dengan gendong beg CFS IIUM jelah. Ok tidak ! Beg CFS aku dah hampir lunyai. Hehe. Yelah, beg serbaguna katakan. Tapi, tak salah pun nak bawa beg Taaruf. Bagi aku, thats how I proud to be IIUM-ians. Teeheeee... ;)))))

Hanya mampu jalan, dan terus berjalan. Aku jalan laju. Tertinggal-tinggal 'kawan' aku yang jadi peneman aku ke sana. HAHA. Minta maaaaaf~


Pssss, siapakah yang teman aku ke Mid?? Ce tekaaaa.. HAHA.


Belajarlah bersyukur, nescaya Allah akan tambahkan rezekimu.



LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad