"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Friday, October 25, 2013

Minum Air Tak Berbayar!

Assalammualaikum


Eh dah weekend! Yeay. But u know sekarang ni macam-macam cerita derita berlaku.
Kes bunuh-membunuh yang scary. Tembak kat kepala la, tikam 3,4,5,6 kali la.
Mati!!! Allah kenapa manusia begini sekarang.
Steghess sangat ke hidup?

Sumpah takut nak keluar now.




Okay okay, now aku nak bagitau pasal minggu lepas punya lepas punya cerita. Haa lame benor aku simpan! Cerita pasal aku bercuti sakan dengan kawan-kawan Pangkor.

Keluar pagi gembira je sebab nak jenjalan tepi pantai. Kunun-kunun romantiklah kan breakfast sambil ditiup angin laut. Gitu. Masalahnye selepas makan tu kitorang dok ralat bergambo sampai aku boleh tak bayo duit air milo wehhh! Sampai kat jeti after balik ke Lumut baru ingat, memang taklah kan nak pegi pulau balik. Kesian makcik tu mesti revenue dia terjejas. (kemain revenue haa)

Maaf makcik terlupe sangat sangat sangat. T___T

Pagi tu hujan agak lebat, ku fikirkan hujan ala-ala hujan after subuh gitu. Renyai-renyai. Rupanye tak, ini bukan main-main ini hujan lebat weh. Takpe la stay dulu kat bilik. Pukul 10 baru keluar.End up keluar dari pulau like pukul 12. Sampai jeti pukul 12.45 macam tu. Haa macam tu lah.

Dahlah malas pulak nak taip panjang-panjang. So sesiapa nak pergi Pangkor bolehlah search kat Sheikh Google tanya macam-macam ye. Sebab aku pun begitu. Hehe



Pesanan ringkas: Mohon makcik halalkan. Takpun tunggulah nanti inshaAllah saye mai sana nooh... =)


LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad