"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Friday, October 18, 2013

Eidul Adha di Kampung

Assalammualaikum.

Eh reban ayam pun ade nilai komersial ke? -.-

Macam biase raye ku tiap tahun di kampung yang same. Lambor, Perak.
Dan hanye berhari raye dengan Yop. Lagi dua orang raye di perantauan. Mungkin aku patut try raye kat UIA. Ok tahun akhir nantilah!

Syukur sesangat sebab sedare mare aku raye kat kampung ni ha. Kalau tak daku hanye termenung sendirian di rumah menghadap tv cerite sinetron. OMG bosan sungguh!

Walaupun lewat datang rumah opah, kitorang tetap ceria. Ahak itu yang aku suke.



Harapnye tahun depan Kak Wan balik le raye haji nanti. Teman aku pulok!
Sorang-sorang je kat rumah.
Kucing pun malas nak layan aku. Sedihnye.


LIKE it? Thanks for reading this entry.
Post a Comment
copyright@khainisa.ahmad