"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Sunday, July 28, 2013

Tetiba Teringin Nak Buat Video Raye

Assalammualaikum


Pagi tadi tetibe rase nak buat video. Video raye uollss. Haha. Macam lawak je kan. Tapi yeah, bende ni dah lame aku pikior nak buat tapi yalah kan alatan tak cukup. Camera cap ayam je iollss ade. Itupun aboh punye. Keme mandang ade... sobsobsob

Ini semua padah dari tengok iklan raye malam semalam. Pulun duk search iklan raye kat YouTube.com. Dari tahun 2006 hinggalah yang baru update kami tengok. Semua lawak-lawak. Terase malam masih muda bohhh

Setakat ni iklan raye baru Petronas, TM, dengan Samsung je yang dah keluor. Kemain kan padahal raye belum lagi. Lagi 10 hari kot. Eh have you realize, Ramadan will leave us? Ya Allah semoga kita dapat rase Lailatul Qadr. InshaAllah ye kengkawan

Boleh le tengok video ni untuk meningkatkan lagi semangat Ramadan kite. Ihik!


Comel adik kurus dengn gemok mok nih mehmehew
Bolehlah kut nak doakan aku dapat buat video raye. Doa time Ramadan ni termakbul kan. =D
LIKE it? Thanks for reading this entry.
Post a Comment
copyright@khainisa.ahmad