"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Monday, July 9, 2012

Mereka dan Melaka


Assalammualaikum.

Berjalan tanpa henti. Bererti berjalan tanpa had. No limit macam tu lah. Okey, point yang nak cakap ialah berjalan tanpa orang disisi umpama berjalan dengan bayang2. Gelap je. Tak best! So, aku dengan Yun pun ajaklah Paten dengan Eila pergi sekali Melaka. Percuma kaaan. Pergi melaka ni pun sebab gantikan tempat akak2 committee aku yang tak dapat pergi. Memandang budak dua orang ni datang waktu final debat hari tu, so, diorang la mangsa keadaan memenuhkan bas. Then, really sorrry to kawan2 macam Suhey, adik aku. Seriously, i thougt u tak balik lagi dari SUKMA Pahang. Miyannhae. :(

Paten siap cancel lagi latihan drama BM dia. Aku mintak maaf weh. Tapi, korang ada sekali kat Melaka buatkan kitorang happy gileee!!! Eila, kau pon...sweet betul pergi zoo pakai dress Nichii gitu. HAHA. Teruskan usaha ke arah Muslim sejati okey. Aku sentiase doakan. :))))



Ceria betul dapat tengok kawan baru kat zoo. Haha.

#Actually itu bukan high 5, tapi "no..no thanks" cakap pada orang Uganda kat belakang tu. Hehe.


We're still friendss rite. May Allah ease us. Amiiiin.

Bagi aku Persabahatan itu nilai sentimental bagi aku. Boleh buat aku menangis wooo. Hargai kawan2 kite, if gaduh sebab benda simple abaikan saja. InshaAllah, ukhuwah terjaga. :)


I LOVE YOU, MY FRIENDSSSS either old friends or new friends.


LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad