"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Wednesday, January 11, 2012

KurangKata | Rabu#10 : Sekypeee dengan Bong !


Assalammualaikum.



Seronok betul dapat bersekypeee-do dengan dormmate lama-lama dulu. Eila namanya. Dia lahir sama hari dengan aku. So, secara tak sengaja dia jadi kembar aku atau dalam sebutan Perak, K.E.M.B.O.R ! Hehe. Punyalah beria-ria mengajak aku nak bersekype akhirnya dapat jugak berconnect yek ! Suka !!! Walaupun bersekypeee-do disinari laptop laptop semata-mata. Jangan tanya kenapa bukan bawah lampu kalimantang bilik aku... Sebab lampu itu aku dah rosak kan. I kan budak engineering, so terlebih sikit dalam kerja baik pulih lampu-berkelip-kelip. Kahkah.


Thanks my kembooong !!!
*kembong : nama manja dia sebab dia BONGsu mungkin. A'aahhhh lah baru perasan. ;DDD



See ya, nak sambung cerita kore-aaaahhh ni. HAHA.
Wassalammualaikum.







LIKE it? Thanks for reading this entry.
Post a Comment
copyright@khainisa.ahmad