"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Friday, January 20, 2012

Jom Tambah Geng Belogger!

Assalammualaikum



Hey,hey, heyyyy... Gembiranya hati ini sebab baru lepas charge energy. Charge energy aku bukan tidor, tapi MAKAN. Hehe. Tidurr tu, nak simpan energy. Haha. Okay,okay...cool. Alhamdulillah kenyang. ;D

Anyway, semalam dah terbace kat belog someone. Dia masih baru lagi dalam dunia belogger. Dia buat contest "JOM TAMBAH GENG BLOGGER" Its okay. belog ni fun tahu!! Sebab, korang boleh express diri kamu dengan menulis. Aku ni hampir boleh dikatakan mampu membuat kawan-kawan aku turut berbelog la jugak. Haha. Tak percaye tanye member aku ni... Wante, Suhey, Aimi. Kan...kaaaannn...

Oraite, tengok tajuk entry pun korang akan tahu yang aku nak menambah rakan belogger. So, apa lagi, bila singgah belog aku pandai-pandailah tingal komen so that aku boleh terjah belog korang pulak. Tak gitu!! At least meriah la sikit dunia belogger aku ni dari tengok orang yang sama jek. Huhu.

Oleh kawan-kawan jom buat contest ni. Ohh, ini contest tau. Apakata,kita ramai-ramai join anndddd kut la dapat hadiah. Wah,bertuah anda ye!!! ;)))



Nama gadis comel yang buat contest ni ---->> NadiaRamlee
Dia tak marah pun kalau korang klik klik klik sini. Hehe. Suka lagi adalaaah.


LIKE it? Thanks for reading this entry.

3 100 gives support!!!:

Unknown said...

dtg dari segmen yg sama..
suda follow~
jemput ke blog saya
http://nysahanysa97.blogspot.com/2012/01/jom-tambah-geng-blogger.html

khainisa said...

@puteri hanisah hello hello...thanks for visit me. :DDD ok, nnt kite lawat ye.

Nadiah Idris :) said...

nice blog :) I <3 it :D
blog kite ~ http://flyingintonadyaworld.blogspot.com. :)

copyright@khainisa.ahmad