"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Monday, December 19, 2011

Finally, my final

Assalammualaikum.




This week is my destiny. Why? Because minggu ini ada peperiksaan besar. Yes! Besar, sangaaattt besar. Ok,tipu. Tapi, memang sangat sangat perlu untuk struggle for empat rata. Yalah, kalau mak ayah korang mengharapkan anaknya dapat scholarship mestilah perlu untuk anaknya mencapaikannya. Yeaaahh itulah aku hadapi sekarang. *Opsss, tapi anaknya masih menaip cerita kisahnya* Haha. Sebab tulah, aku pernah kata yang student macam aku ni busy. Kalau udoh kroje nanti rupe mane lah aku nanti yek! Hehe. Ok, jangan bayang betapa busynye aku. Overrrr!

So, to all my friendsss I perhaps you all can pray for my success. Please. Yes, we suppose to pray towards Allah. Because He the most Almighty. Ohh, I baru saja siap assignment Religion In Malaysia. Sangat ohsem kut subjek ni. Serious beb!! Study about other religion really exciting. Why? Because we an compare the other religions. Daaaannn, memang korang akan deny agama diorang. Ok, aku taknak cakap lebih-lebih pasal agama bangsa lain. Takut nanti kena gam. ZZZZZZZZZZZZZZZZZ. Nak tahu lebih tanyalah ustaz. ;DDDD Mereka lebih arif and bijaksana.

Ohhh, hot news! Korang tahu, hari ni sangat heboh pasal engagement someone that I knew in my university kut. Dia, kawan kepada kawan aku. Tapi kami pernah sama BTN. Dia jadi pengacara majlis. So sweettt budaknya. And for those friendssss with her so lucky! :))))

For Dena Bahrin, congrates for your engagement eventhough I never know you deeply. HEHE. Malau sikitlah. Tapi nak juga wish. Video kamu sangat sweeett!!! Manis yo... Kawan-kawan, dia ada belog. Pergilah lawat belog dia. Tadi tengok ada 444 followers. The nice belog kut. Ok, terlebih puja memuji pulaksss kan. Haha.


Sudah-sudah, study laaa Nisa ooiitttt. Kata nak empat rata. Ok, FINE. Salam.
Have a nice day friendsss. May Allah bless us every single second.


Alhamdulillah, sesungguhnya perempuan yang baik untuk lelaki yang baik. Dan begitulah sebaliknya. Jom jadi MUSLIMAH yang sejati!!! ;DDD
LIKE it? Thanks for reading this entry.

3 100 gives support!!!:

Fieza Sani said...

gOod luck kak nisa!!
make sure rim ngan math dpt A! :D

Awra Jauhara said...

Aku pun dah nak final......takottttttt

khainisa said...

@NHMS InshaAllah, thanks mac josh!!! :DDDD kau pun same ye.

copyright@khainisa.ahmad