"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Saturday, October 1, 2011

Pre-junior Gombak

Assalammualaikum.

Indahnya dunia. 
Di atas permandangan nan mengasyikkan di bumi bertuah ini. 
Syukur kepada Tuhan yang Maha Esa. 
Ohhh sungguh menenangkan hati yang kian resah ini. 
Ouuuhhh Gombak!!! 




Haha. Tetiba aku boleh pandai berpuitis. Aku rasa macam di tiup semangat poetry kawan aku pula. Janganlah dia ajak aku masuk poetry club nanti. Tapi jangan risau aku pasti sokong ko Wan!!! Hehe.

Yerp! Its my first time ride bus and come and visit to main campus. And also over-sleeeeeppp here. Seriously happy and fun visit UIA Gombak with my final semester at CFS Nilai.
Its not my official to-be a main campus student, Pre-junior maybe. HAHA.

Okey, nanti update lagi.




Psss...sangat lama tidak meng-update. Busy exam laa last week. ;)))


LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad