"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Wednesday, August 31, 2011

Syawal menjelma lagi

Assalammualaikum

Syukur atas nikmat Allah kerana kita masih bernafas pada hari kemenangan ini sesudah sebulan berpuasa.

1 Syawal, bersamaan 30 Ogos 2011. Hari raya aidilfitri Malaysia sambut hari ni. Tapi, negara lain macam Brunei dan Indonesia diorang esok. Yelah, lain negara lain pegangannya. Maksud aku negara kita ikut hukum falak dan rukyah. Korang faham tak apa tu?? Ce try search mr. Google. ;))

Apa-apa pun semoga korang semua happy di pagi Syawal yang mulia. Walaupun aku raya tanpa opah tahun ni, namun kami saudara mara masih berkumpul bersama. Sangat best!!
Semoga opah-opah dan atuk-atuk dicucuri rahmat-Nya. Amiiin.

*********

So, dikesempatan ini ingin saya mengucapkan...
Salam lebaran buat semua yang jauh di Malaysia. Mohon ampun zahir batin. Tak lupa juga, selamat hari kemerdekaan buat negaraku Malaysia.

Dari saya, Nisa pelajar dari Uni. Islam Antarabangsa. yang jauuuuuhhh di perantauan.

Beraya keseorangan di perantauan


HAHA. 


LIKE it? Thanks for reading this entry.
Post a Comment
copyright@khainisa.ahmad