"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Sunday, September 4, 2011

Telatah di Aidilfitri

Assalammualaikum.

"Seronok tengok budak-budak." Ceyy, macam sudah cukup besar. Haha. Ntah-ntah masa aku kecil-kecil dulu mesti orang yang tua dari aku cakap macam tu jugak. Ya kan...??

Memang seronok beraya dengan budak-budak ni. Kampung aku jadik meriah sebab diorang yang bising. Tambah pulak, semuanya comel. Gerrraam! Haha. Ada pula camera yang menjadi idaman hati aku. Aiiisshh, lagi laa aku suke. Snap sana, snap sini. Hehe. Ok, berangan jadi photographer sekejap. Thanks to my cousin, Seha sebab bagi aku perasan ada camera besaaaarr punyer. ;)))

O'oohh, lets us see the awesome momentsss!!


adik beradik??

geng aku!

tiga beradik yang sangaaattt cute

comel gile

Timah and frensss.

siap siaga nak drift

pak sedara dengan anak buah

"Adam bin Budin", katanya.

ingat comel sangat. HAHA.
stairway to 2nd floor. Hehe.
Yeaaahh raye!

lawa dowh gambar ni. ;)))
partner photoshoot. HEHE.
Yeaaahhh, ini bendang hak milik gua!!!


 Beginilah ragam,suasana beraya di kampung. Sangat best kan???? ;)))




LIKE it? Thanks for reading this entry.

4 100 gives support!!!:

annur said...

tak tahan betul ayat ko....bendang ini gua yg punya....hahaha

AimiiiLove said...

wahaha!

terbaek nisaaa!

khainisa said...

@annur HEHE. bendang ni hak milik guaaa... Bhahahaha.

khainisa said...

@Miss A terime kasih laa awak. Hehehe.

copyright@khainisa.ahmad