"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Friday, August 19, 2011

Gagal : Tak macam dulu

Assalammualaikum semuuaaa.



Semoga Ramadhan kali ini banyak barakahnya daripada dahulu buat kita. InsyaAllah. Tapi, aku masih tidak berpuas hati dengan diri aku yang masih tiada keyakinan bila disaat akhir. Belakang tabir, sudah cukup mantap. Tapi, bila nak berhadap mulalah gabra. Bila nak berubah ni, Nisa!!! Oooiiii.

Kalau nak dibandingkan dengan dahulu, aku sedikit hebat dari sekarang. What??? Ko terbalik laa Nisa! Actually, you should be good for the next time not like now. Arrrgghh serabut.

Ok, semoga aku dapat buat yang terbaik untuk hari esok. Andai hari esok ada, moga itu yang terbaik untuk aku dari Allah yang satu. 

Pergi campus Pj sebab ada training tadi. Lama sangat dah tinggalkan bakat terpendam tu. Aku rasa aku tergolong dalam kalangan "medium" saja. Yang tahu bercakap tapi tak tahu handle kes. Reject jadi Lawyer. Haha. Sangaaattlah damn tadi. Aiiissshh. 

Thanks Allah because you still have the talent. Nice one!!!




LIKE it? Thanks for reading this entry.
copyright@khainisa.ahmad