"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Friday, July 8, 2011

TERCABAR!

Assalammualaikum you ollsss.


Minggu ni penuh dengan events. Banyak sangat aku kena pergi.Well, aku kan orang kuat setiap persatuan. Opppss. Awas! Perhimpunan bersih 2.0 sedang dalam proses. Ishh,bahasa Melayu aku sekarang dah tak semakin tak betul. Nak kata kat U speaking tak juga. Haha. Haa, Rabu lepas U aku ade buat event demonstrasi debat bahasa Melayu. Aku tak join laa, tapi committee tu adelah. Jeles dowh tengok budak first year hebat dalam debat. TERCABAR aku! So, mulai sekarang aku kena praktis berkata-kata macam budak first year tu laa. Hoho. 

Lagi satu perkara yang mencabar aku. Kawan aku, peerrrggghhh hebat gilee!! Smooth jek dia buat kerja. Padahal, aku buat dulu dari dia. Its okey! I'll guide you. Ecececey.. Tahniah Muznah and blogger terhebat Suheylar. Anda semua boleh jadi HEBAT dengan usaha. Jangan berbicara soal kejayaan jika diri tak mahu berubah. Remember this! Aku TERCABAR lagi.

Alhamdulillah, betul apa yang Allah janjikan. Kalau kita berusaha kita dapat hasilnya. Betulkan kawan-kawan? Thats right... Dan atas usaha aku all out this week, aku dapat hasil yang baik. Thanks to my awesome friendss Adah, Imah, Pija, Tikah, and my forever partner Suheylar and Muznah. Korang memang membuatkan aku TERCABAR!!! Huhu.

Yahooo...tak sabar nak pergi jumpe kawan yang HEBAT!! ;)


LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad