"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Saturday, June 25, 2011

Semakin cantik dan pakai tudung

Assalammualaikum you ollsssss.



"Database is an organized a data to allow access,retrieval and use of data." Tu dia maksud database. Sambil-sambil berbelog sempat juga aku bace notes Computer 2. Hehe. Macam masuk je engkau Nisa oiii. Semoga lecturer aku bagi soalan yang mudah-mudah then, bolehlah aku score banyak-banyak. 

O'ohh korang tak perasan ke yang belog aku dah semakin cantik? Cantik dowh. Letih aku memilih yang terbaik. Sampai kena tegur dengan 'kembor' aku sebab tak bace notes Comp 2. Haha. Aku sukalah ade 'kembor' macam ni. Akhirnya, aku pilih background yang hitam-putih. Jadilah. Tapi bunga tetap pilihan hati. Haha. Okey tak bermaksud aku 'gerrlish' style. Aku pun musykil jugak. Padah ade kawan gedik kut. Especially Miss A and Ladystrella. Hehe. =)

E'eh, cuba korang tengok icon shoutbox aku. Dia dah cuba pakai tudung laa. Cantik kan? Tak sangke aku pandai juga bab memilih ni. So, jangan lupa tinggal komen okey. Nanti bolehlah aku usha-usha belog korang pulak. Kemon laa...

Alamak, 'kembor' aku dah marah. Okey, aku stop sini dulu. I'll update my belog later, yeaahh. 

Tak ku sangke belog aku ni Awesome! juga. Kekeke...
LIKE it? Thanks for reading this entry.

6 100 gives support!!!:

Ansue said...

sape gedik haaa???

AimiiiLove said...

haha,welcome to the gerlishh club Nisa'! sue tanak ngaku die gedik!

sopiah said...

ecececeh, sudah pandai menghias sekarang~~
:D

khainisa said...

@sueet: ko laa...haha

khainisa said...

@miss a: agak laa...like daa~

khainisa said...

Yayayong: Auuuwww...hahahaha

copyright@khainisa.ahmad