"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Tuesday, June 28, 2011

Yang Aku Suka (5) : Header Belog yang CANTIK

Assalammualaikum you ollssss.


Tadi usha-usha belog member aku ni. Seorang blogger jugak. Dia baik, speaking English memang supeb GIIILLEE!!! Available kut. Hehe. (tibe-tibe) Aku ter'minat' tengok header dia. Nice! Then, aku tertanya-tanya kat manalah dia buat header dia yang 'nice' tu. Aku tanpa segan silu tanyalah. Buku peribahasa tulis dalam halaman 60; "Malu bertanya sesat jalan". Ambil engkau, aku mention halaman ke berapa. Haha. Then, aku try buat dan tadaaa..menjadi juga. Seronok!!!

So, pengajarannya tanyalah apa sahaja pada member-member blogger korang. Tak kisahlah blogger ke non-blogger, okey! Janji tanya. Kalau tak, memang belog kita ni selalu di'pandang' senget... Hehe. Betul tak blogger terhebat Miss A?? O'ohh dia sedang mengamuk sebab hilang seorang follower. Tak paham aku dengan Miss A ni. Gagaga. 

Ekceli, thank you to blogger yang awesome ni Yayayong. Sebab kau bagitahu cara nak buat header cantik gila big bang ni. Hoho. "Yong, cantik tak header aku?? Hehehe :)" Tanpa kau siapalah aku di sini. Ayat memang minta pelempang.



Cantik kan header aku? Haha. Say congrates to me. Hu-hu. Okey, cuba korang bayangkan situasi ni;


Aku: Hah!! Kau kate tak cantik???
Korang: Errkk...ha'ah.
Aku: Sebab paa tak cantik?? (emo sekejap)
Korang: Sebab cik Nisa lagi cantik. Teehee =)
Aku: Really??? (Malu + senyum sepanjang masa...)


Gagagagaga. Seronok betul aku kalau macam tu. Heaven! Tapi pada hakikat tak lawa macam kau punya header la Yong. Still jeles!!! Haha. Yong kan blogger terhebat. Jeeeyyeeeeaaahhh... O'ohhh sungguh tidak sopan menaip entry belog dengan memakai telekung. 

E'eh, boleh masuk contest header tercantik ni. Hehehe. Okey,okey.
Fullstop. Done!!!


LIKE it? Thanks for reading this entry.

6 100 gives support!!!:

AimiiiLove said...

Huhuhu,mane bengang babe!terkejut okay!

khainisa said...

hahaha. sabor jelah miss a ooiiii!!!

sopiah said...

apesal kau menaip pakai telekung nisa oi~~ haha

congrates kerana anda berjaya! yep. header anda memang cantik~ puas hati kan kalau kita yang buat sendiri. hehe :D

khainisa said...

@Yong SofeaHahaha. Yong, aku baru habis solat time tu. Betui,betui,betui...yong,tq bgtau! hehe ;)

missRieRie said...

cantik !!

khainisa said...

@missRieRie terime kasih missrierie...

copyright@khainisa.ahmad