"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Thursday, June 30, 2011

Rajin

Assalammualaikum you ollsss.

Fuhh semalam aku busy dengan membuat header untuk belog kesayangan. Yelah, balik jek dari kelas borrow laptop member semata-mata nak mencube nasib buat header. Tapi aku bukan hebat sangat pun sebenaqnye. First-first kenalah tanya member yang pakar dulu. Betul tak Yong??? Hehe. 

Uhh..disebabkan terasa rajin buat header. Aku pun try la decorate for my dormmate. Okey,minah ni pun ade belog. Sibuuk jerr~ Kacau populasi aku, engkau memang suka kan. Haha. Apa-apa pun, header yang aku buat untuk dia tetap lawa juga. Siap ade orang puji dia punye header cantik. Waaahhh!!! Boleh buat busy-ness ni. 

Tadaa..inilah hasil dalam masa 3 jam maybe. Okeylah kan, dari dulu. Buruk dan tidak coool.


Header milik Ladystrella. Gambar smiley botak tu memang sesuai sangat dengan dia. 
HAHA. ;D


Tapi,aku punya header tetap coool laa. Sebab nampak tak awan nano tu. HAHA. Memang inspired gila laa.Hu-Hu. Seronok! Camera tu, tunggulah tahun depan kut-kut ada orang nak kasi. Yahoooo!!! Ok, bukan setakat header je aku buat. Aku siap design t-shirt for my batch time primary school ago. So long long time ago. Hasilnya, hermm aku tak pasti ini design paling lawa sebab aku buat pun sambil lewa. Gaagagaga..
Tak sangka aku ni ada bakat dalam bidang seni, yek??!!
Okey, aku nak bergerak ke alam lain. Daaa~








LIKE it? Thanks for reading this entry.
copyright@khainisa.ahmad