"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Friday, June 24, 2011

I saw him for the first time...euuuww

Assalammualaikum you olllssss...



Hari ni I ade cerite best sangat. Dengar tau...
Tadi I terserempak dengan dia. Alaaa my S.A aka Secreto Ad-mirror I...hehe. Suka tau! *dush, dush...* Malulah nak bagi tahu. Tapi nak habaq juga. Berselisih dengan time nak pergi lecture class tadi. Waaahhh, dia pakai baju kemeja semmart dowh. Aku macam biasa laa pakai baju wanita Melayu terakhir. HAHA.

Arrggghh malulah. *blushing* Ini first time kut I jadi macam ni. Tapi memang dia semmart pun...ada lesung pipi you. *geram tau*

Okeylah...nak pergi gosok baju nak lecture besok. Kena lawa-lawa ni walaupun I tak hooottt. Hehe.
Bye bye!!!






********

Adeyh~ Kalaulah rupa ni aku tulis entry aku ada ke yang sudi baca. Gagagaga. Jawabnye, tak tidur malam laaa aku sebab kompiuuusss dengan jiwa penulisan aku. HAHA. Geli dowh... euuuwww.. Bukan jenis aku laa nak tulis something useless like this. Hehe.Tengok dari cara tulisan aku pun, dah tau aku tak mampu tulis jiwang-jiwang macam korang. Oooppsss ade yang terasa ke?? Hehe. 

I'm soorrryyy...tagline Amir ML aka kawan baik aku tuehhh. Sejak bile ntah...


Ekceli, aku kena cabar dengan member aku. Nak tag dia ke?? Haha. Weyh, Aizat ooppss Farhana aku buat kut ape yang suruh..hehe. Amacam okey tak??? Dalam hati sumpah-menyampah aku nak tulis cenggini. Semua ni absurd semata-mata. HAHA ;p


LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad