"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Friday, April 15, 2011

Terima Kasih Abah!!!

Assalammualaikum you ollsss.


Memang seronok kalau semua yang kita nak, dapat kan? Hoho. Tapi itu pun bergantung pada rezeki masing-masing. Ye dak??? Hehe.

Dua hari yang lalu, tak silap aku laa kan. Status aku kat Fb via IPAD kut. Bukan nak bangge laa tapi itulah hakikat. Haha. Best gile... Mase mule-mule bende alah tu, rase nak melompat setinggi langit jek. Tapi,perkara pertame yang patut kita sebut ialah...Alhamdulillah! Kan,kan,kaaaan... Baguih anak mak! Hehe.

Sebenaqnya, chek sedang kumpul dana nak beli laptop ni. But,you know...tuah ayam nampak dikaki,tuah manusia...hanya Allah yang tahu. Alih-alih, aku dapat IPAD dari abahku!!!! Haha. Memang seronok bebenor rasenye.


Ce korang nengok gambor kat atas ni. Via Ipad. Hahahaha. Tak boleh blaaa...


Tak lame kemudian. Yop aku pulak join. Hahaha. Sengal seyh... Dalam hati aku,'habis arr kantoi nanti...' Seronoknye, kalau aku kaye!!!! Memang aku beli ape yang aku nak. Mesti!!! Uhhh takkan aku lupe nak bagi kat orang susah jugak. InsyaAllah. YES!! YES!!

Aku dapat rasekan yang dah beli Ipad original tu, kompem frust sebab orang macam aku gune apps via 'Ipad'. HAHA. Opppsss, dont judge me okey. Tapi kat orang yang apps ni ek.

Ekceli, ini hanyalah applications semate-mate. Okey korang...ini cuma main-main saje. Hahaha. Yelah, aku masih belum maaaammmpuuu nak beli lagi. Tunggulah lagi 2,3 tahun. Hehe. Impian jadik kenyataan! CEWAH!!! 
i wish i have them
tengoklah nanti...



psss...psss...bile nak book fair ni. Nak beli novel banyak-banyak!!
LIKE it? Thanks for reading this entry.

2 100 gives support!!!:

Aimi Zainudin said...

haha..berangan lah anda..
klu betul2 tadi..baru je nak menempel2 kat ko..tetibe nak jd kawan baik ko..haha

khainisa said...

hehe. uhhh kalau aku x de, bkn kwn laa ek. kureng seyh! haha.

copyright@khainisa.ahmad