"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Tuesday, April 19, 2011

Belog student Medicine | Fatin Liyana

Assalammualaikum you ollsss.


 She's not me,okey...


You know who is Fatin Liyana? Actually, aku pun tak tahu. But after member aku kunang-kunang ni bagi tahu kat aku. Aku rase macam dah admire FL ni. Hahaha. Why?? Because she's cool kut. Dah la student Medic, sah-sah pandai+genius. Okey, aku tak nak puji lebih-lebih. Takut nanti, pujian yang melambung ni...membahayakan dia. Betul tak? Huhu.

Sejak kelmarin aku try mengusha belog Kak FL ni. Best dan banyak opinion yang bagi aku boleh diterima otak la. Tak percaye, try tengok. Hehe. Dah laaa followers dia, mak aiiii 20k +++ Gile ape!!!! Aku ni haa..55 jek. Ngahngah. Dan dibandingkan dengan aku. Memang tak laa weyh. Okey,okey. Dah kesah pun... (yeke?? hehe.) Pastu, dah laa entry dia yang the latest ni... yang 'like'nye... seramai 2k +++. Memang gile arrrggghhh...

Ape-ape pun, belog Kak FL ni memang terbaik. Kalau boleh aku nak jumpe dia, sembang-sembang dengan dia, tanya pendapat dia. Hehehe. Berangan jelah~


  
 She's in her university


Dear kak FL...I took your photo. Hehe. Thanks!
LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad