"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Friday, March 18, 2011

Yang aku suka (3) : Aku ade lesen P!!!

Assalammualaikum you ollsss.


"Okey, berhenti."
Masih bergerak ciptaan manusia beroda empat ini.
"Saya kate berhenti, berhenti laa. Tak paham paham ke?" (dengan nada yang agak sinis)
Uhhh...okey,okey. Layan jelaa. Dalam hati rase nak menyumpah-nyumpah jek Mr. J ni sebab perli aku. Hehe. Tapi nasib baik time ni dah habis jalan-jalan. Fuuhhh lege teman rasenye...

*****


First,first aku nak cakap Alhamdulillah. Kedua, aku nak senyum menyerongih everytime. Heee... sebab aku dah lulus dating bersame Mr. J. Hoy hoy!! Bukanlah niat aku nak riak ke ape ke jadahnye. Tapi saje nak inform yang aku dah succeed. Dah laa ini kali kedua. So,I guess my fortunate at this second chances maybe. Korang ade 2 kali cenggini, herrrmmm tak ade kan?? hehe. Bukan senang dowh nak dapat 19/20 ni. Hanya yang pakar 2 kali test jek yang terre. Bla laa Nisa ooiii, orang lain 20/20 tak heran pun. Tak peduli!! HAHA.




Then, lepas dah penat lelah menekan minyak dan mengangkat 'kelassshhh' sambil distabilkan dengan menekan brek. Akhirnye membuahkan hasil. Aku agak laa hampir-hampir terkandas kut. Nasib baik Mr. J aku ni seorang prihatin terhadap aku. "Tukar gear satu..." Dan aku, "A'ah ekk...(sambil senyum sorang-sorang)" Hoho. Aku suke!!


Uhhh time naik bukit paling tak boleh blah. Boleh pulak kereta yang dipandu aku tak cukup line kuning. Ngee~ Sekali lagi, sikap keprihatinan Mr. J aku ini terhadap aku jelas terang tang-tang. Haha. " Dik, tengok line tu cukup tak?" Make aku pun jawab...(geleng kepale) So, aku pun turun laa balik. Kemudian, naik semule. Dan apabile di atas bukit, memang aku tekan minyak kuat-kuat dengan niat aku nak buat bunyi ala-ala drift... HAHA. 


Bla..Bla..Bla..



Sepanjang aku dok pulas-pulas steering tadi, aku buat-buat mampu jek sebab aku tak makan kut dari pagi sampei laa petang. Gile! Dan aku tekad nak belanje famili aku makan Pizza Hut...kalau aku lulus. Dan Alhamdulillah Allah menjanjikan Lulus untuk aku. Hoho. Sedap,sedap! Bukan senang aku nak belanje ni. Yelaa aku kan masih student. Hehe.


Conclusion, I'd did my test successfully. Yeeaahhh... Bye bye L, Hye to P!!! 



Punyalah banyak kali re-new. Dahsyat!!




psss...actually masih tidak percaye akan result final exam aku...????!!!













LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad