"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Monday, March 14, 2011

Yang aku suka (2) : Datuk Lee Chong Wei menang!!

Assalammualaikum you ollsss.




Pertama sekali, Alhamdulillah. Kedua, aku nak gelak. Ngeh ngeh ngeh... Gelak tengok muke Lin Dan tewas. Certain part aku tumpang sedih jugak laa dia ni kalah. Tapi its okey laa because selalunye Chong Wei bagi muke kat dia. Betul tak? Hehe.
Abah aku cakap 'bior dia sedor sikit.hehe.'


Dan pade malam ni jugak no free show. Dimane kalau LD menang confirm, mesti, tidak boleh tidak, LD akan membuka baju dan...
mencampakkannye ke khalayak ramaaaiii...Hoho. Okey, kalau aku ade kat situ aku akan sambut. Haha.






Sepanjang menghadap kace tv, aku dan kaum kerabat aku bersemangat mengibarkan Jalur Gemilang. Yeaahh. Okey, ini hanye rekaan. Hehe. Tapi yang pasti, aku bersorak sambil mengikut irama dan nada penonton di stadium Birmingham. Uhhh begitu sekali. Haha.
Kalaulah aku ade kat sane memang aku dah... JERIT KUAT-KUAT. Dan akulah KETUA CHEERS. ngeh ngeh.
Fortunate, I was not there. 


Eventhough, congrates to Datuk because having the great achievement and I think it was the prestige championships for this year. All England tu beb!
Syabas!!! 


Tapi, nasib baik bukan Hafiz Hashim yang menang. Sebab, ade ke patut bagi arak kepade champion. Ngee~ 


Oh'oooo... dah jadik juare mestilah nak salam-salam peminat kan. Ramailah yang ringan menghulurkan tangan. Dalam hati aku "dah rupe artis dah aku tengok CW ni. HEHE." Dengan budak-budak nye pun nak jugak hulur. Tapi, yang herannye CW ni macam memilih jek orang yang dia nak salam. Tadi aku nampak dia pilih gadis cantik untuk ber-salam. Oh no!!... Bukan laa nak jeles. Hehe. Just opinion, orang putih cakap. Ye daak??


Psss,psss...agak-agak gadis cantik macam aku nak tak dia pandang sambil senyum?? Haha. Berangan jela~




LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad