"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Saturday, March 5, 2011

sekejap ade,sekejap tak ade...

Assalammualaikum!


Cube tengok tajuk entry aku kali ni. Haaa... macam tu laa idea aku kalau nak tulis belog ni. Kadang-kadang bile tak ade kat depan laptop pinjam ni, ade jer idea nak mencurah-curah. Ye! ini hanyalah laptop pinjam. Tapi bile mengadap laptop ni. Mulalah no idea. Gege...heran aku dibuatnye. Hermm its okey. Lagipun aku aku tekan keyboard apabile rase nak taip jerk sebenarnye. Haha. Yelah, aku bukan penulis tegar macam Miss A ni. Hehe. 




Okey lah, sementare nak tunggu cerite My GF is Gumiho ni habis download. Ye! aku kena download sebab tibe-tibe dia stuck. What the film it is...??? hehe...never mind,the important is aku dapat tengok even aku lambat dari korang-korang semua. Ade aku kesah...?? hee... Isshh,sabor jela. Kalau tak sabor memang aku bako je. 'Kite bako jer...'
Since aku balek dari Nilai ni. A'ah, Nilai. The place that I'm currently studying. Aku asyik dan asyik, terus menerus dengan menghadap drama Korea. Memang betul laa cakap kawan aku ni, "Cerita Korea memang berhantu..." Haha. Aku agak setuju laa even fikirkan balik tak la berhantu sangat. Uhhh anyway, korang buat ape jer kat rumah hah..kalau musim cuti sekolah. Takkan stay kat rumah jerk?? Tak macho laa macam tu...Kalau girls, memang tak cantik dah laa. Hahaha. Pergilah cari kerja ke, bace novel kat MPH ke. Patut la jugak kan??... tak gitu! hehe.


Nanti kalau aku ade rezeki cuti sekolah lame-lame aku nak kerja kat Big Apples! Haha. Why? sebab nanti lebihan-lebihan boleh diorang kasi pada aku. Eh bukan sisa diorang, DONUTSSSS laaa. Hoy hoy...soooo delicious!!!


Uhhh next week dah kena start balek pembelajaran aku yang tertinggal dulu. Suke nye...

LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad