"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Wednesday, March 2, 2011

ke mane kawan-kawan aku ni...

Assalammualaikum korang!


Asyik-asyik bile aku online jek...mesti muke-muke orang yang same je online. Tak larat aku nak mengadapnye. Herrrmmmm... Nampak sangat ko rajin online kan Nisa?? hahaha.
Sekarang ni aku tengah melangut tunggu kawan-kawan yang dari Matrik dengan IPG pulang ke negeri tercinte ni. hoho. Ape lagi kalau bukan Negeri Perak. Ye dak??? 
Dan aku tahu sekarang ni deme tengah buat persediaan nak exam, kan... So, kome buat laa yang paling cemerlang okey so that nanti result terbilang. Kome kan budak pandai-pandai semua.
Haaa...dengor cerite Sijil SPM dah keluar. LCCI pun dah. Yang ni for those yang ambil Akaun jela yerk. Ape kate, kalau cuti bulan Mac ni..kite pergi sekolah. Nak tak weyh...jom laa. Tapi aku tak nak pergi time budak-budak SPM dapat result. Tak best, yelaaa macam kacau Batch diorang je nak ambil result. Biarkan diorang bersuke ria laa yerk. heee...
Waaahhh bestnye dapat gather ramai-ramai. Tapi ape aku selalu perasan setiap kali nak jumpe same-same mesti tak jadi. teeeeettttt.... Aku dah agak dah... Tak kesah laaa kalau jadik, memang aku bawak camera yang paling besar sekali. Untuk snap picture laa...hahaha. Bunyik macam ade...????


pss...psss...nak continue balek cerite 'Oh! my lady'. Mengantuk aku tengoknye....huuaaaarrrggghhhh.


LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad