"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Friday, December 3, 2010

quiz is quite quick

Assalammualaikum semua.


Alhamdulillah I'd already done with my quiz. yaa..Math I quizzes. Math tue. bukan calang-calang. name jerk math tapi isi nyer macam additional mathematics. agak kusut jugak arr mule-mule jawab. mane tak nyer...dulu kecik2 mase tadika, sekolah rendah belajaq Mathematics kenal nombor2 jerk. sekali masuk secondary school. ambik ko sekali keluar terus huruf2 abjad. haha. 


but we must thank to Allah because give us brain and neurone2 yg bertindak balas dalam otak kite untuk fikir. fikir ape? lu pikirlah sendiri...


mesti korang macam musykil kan yang aku nie asyik dok ceghita pasai pelajaran jerk. haha. budak educated nie. walaweeeyyhh...
tak,actually aku agak semangat plus exciteeeddd arr because dah masuk semester dua nie. haha. azam punyer pasai. ohhh,ye! korang.. next week maybe aku dah start exam mid term. cuak kut! tapi kenape mesti takut exam nie. alamak...come on laa Nisa! exam jer pon. banyak laa ko nak come on,come on.
haha. ter'emo' plak.
okeh! okeh! aku nak bla. sebab korang pon bukan nyer suke aku tekan2 keyboard nie kan... yelah siapelah aku dimate korang...I fed up laa you. hahahahahaha.


notamaut: hari hari makan. gemookk laaa weyh!

LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad