"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Wednesday, December 15, 2010

eleh Mak Limah jadik HANTU!

Assalammualaikum member!


okeh! beb, seperti tajuk entry aku kali ini, cerite ape lagik kalau bukan pasal filem the latest kat cinema. dari segi tajuk nampak macam best. nampak jelaa. tapi, kadang-kadang instinct aku betui! huhu.
nak pegi tengok kat cinema laa. gempak sikit gambarnye. jelas dan besau! haha.
alaa akan tetapi cerite nie ramei sangat laa orang tengok. kalah cerite 2 Alam. haha. maap Dr. Rozmey!
so, aku harap cerite nie tayang laa time raye nanti. moge moge. jimat terus duet aku. haha.
eleh! korang pon same kan. tok sah ngate aku la. hehe. =)


*************
aku dapat rasekan entry aku nie paling pendek. maybe!


notamaut: nak rehat dari study sebab dah penat tekan dakwat pen petang tadi. haha.


























LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad