"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Saturday, December 11, 2010

aku dah mungkir janji!!!

Assalammualaikum semua.

ingat tak korang aku pernah bagitaw yang aku tak akan bukak Fb sampei 23rd December. ingat tak? lupe nie.
alaa tak kesah arr.
tapi yang pasti aku dah BUKA Fb aku. 

ni semua sebab...notifications yang aku tak gemar muncul... 
arrrggggghhhh...padehal mende nie simple jerk. nothing!
aku tersilap langkah.
okeh!
aku akan offline balik.
serius aku memang tak nak bukak. tapi ade bende yang kaco aku.
entah entah memang nak!
hahaha. itu aku tak taw plak. maap laa yerk!!!

besok hari bersejarah aku.
nak taw?
besok ar cerite, kalau ade mase bersame korang, korang, dan korang.
done!

notamaut: tak tahu nak kate ape. speechless.
LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad