"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Friday, December 10, 2010

jiwe meroyan...

Assalammualaikum semua.


okeh2!! cube korang tengok entry kat atas. haha. memang terbaik ar. tak boleh blah. macam ape jerk.
actually, nie semua sebab mukebuku laa. ye arr. konon-konon dah nak exam laa kan. so, Fb off for a while.
macam nak concentrate jer kan? haha. harap harap laa.




BUT! lepas aku check email nak tengok notification Fb laa kan. adeh, terKANTOI! haha.
diam diam sudeh.
haa, aku ternampak kawan sekolah aku dulu tag gambar. bace comment2, nampak macam best sangat.
akan tetapi, aku tetap tak akan bukak Fb!! haha. TEKAD. full stop.
bukan off lame-lame laa.


*will be 'daftar masuk' on 23rd December 2010*
itu janji aku. never 'main langgar lari'.
waaahhh...harap sekali.


okeh! done. 
Selamat bercuti weekend besok. daaa.


deathnote: tengah syok dengar lagu 'sekolah menengah' sambil study. iye ke???



LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad