"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Saturday, December 18, 2010

dua hari banyak movie woo..

Assalammualaikum semua!



hai you all, you all semua. hoho. tergedik plak! korang dah study? kalau belum pergilah yerk. jangan malas-malas nanti menyesal. bak kate orang dulu-dulu. sesal dulu pendapatan,sesal kemudian tidak berguna. ohh, betui ker? adeh...guwa dah lame tinggalkan bahasa Melayu laa weyh. sedih2. 
dan sekarang aku tengah menaip sambil curi-curi dengar kawan aku cakap-cakap pasal subject yang diorang exam besok. 
all the best laa korang. aku tak ade exam besok. hahaha. sangat gumbire!
rabu depan last exam!
Accounting. doakan aku dapat jawab semua soalan. okeh!
InsyaAllah.


haaa...punyer panjang aku taip. tapi bukan isi untuk entry ini. hoho. kirenye macam aku pandei taip intro laa nie yerk! wah, wah...
start semalam sampei lah laa nie. aku dah qada' semua movie yang belum pernah aku tengok. best woo guwa cakap.
at least dapat laa release skit. asyik duduk kat kerusi ngadap buku jerk. mau muntah hijo aku. hehe.
tetibe teringat mak aku pesan time SPM dulu. " belajor bior sampei muntah."
hehe. yes! besok my family datang lawat I. 


continue balek, antare cerite yang aku layan ialah...
1) slumdog millionaire
2) see you after school
3) histeria
4) belum lagik! hehe.


dan2, kami switch off the lamp semate mate nak feel macam dalam pawagam. haha. tak boleh blah betui. siap ade member yang supply makanan. tershangat besh. huhu. cube korang try!...
begini laa rupe budak2 yang tak cukup duet nak pegi cinema. agak nye laaa...




conclusion:
movie slumdog millionaire nie, first cerite Bolly'kayu' yang aku salute. kalau tak sebelum nie asyik dok golek2 turun bukit. menyampah aku. haha. maybe laa ade certain suke kan. terpulang pade korang laa kan.
movie nie...ade terselit Islamic. tapi sometimes tak bertempat. contohnye: sebelum nak buat jahat sempat lagik solat. tahu pulak ingat Tuhan. ish3. Astaghfirullah. tak ape laa, at least ingat jugak pade Allah kan.


cerite yang kedua tue...no comment. biase jerk. Korean movie. kalau histeria, okeh! lain dari yang lain. tapi agak tak logik suasana storyline nye. yelaa..kate students Malaysia, tapi gaye school macam kat Indonesia. pelik2.
hahaha. aku nie banyak plak komen. adakah aku nie seorang yang jenis banyak cakap? ohh, ohh...


*******************

" To be a good person,
we must have these things...
honest, sincere, respect"


notamaut: rase macam tak sabar nak masuk Gombak!
LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad