"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Friday, December 31, 2010

belog adek aku

Assalammualaikum semua.




ye! kali ni aku tulis entry dalam bahasa ibundaku. bahasa Malaysia. yeaahh. itu yang kita mahu!!
ape? adek aku ade belog. dia follow aku. abeh arr semua cerite pasal aku dia tahu. hehe. alaa tak heran pon. aku kat belog ni pun kadang-kadang bukan betui sangat. naya laa kalau dia kasi tahu mak aku! ohhh alamak...jeng,jeng,jeng.
cakap pasal adek aku ni. dia ni agak matured sket dari aku. harap je aku nie kakak. tapi perangai...hehe.
aku saje jer suruh dia update belog dia. tukar layouts laa..padehal aku nak gune laptop. hehe. shhh jangan kasi tahu dia. senyap! sebab aku tahu yang dia akan fed-up bile sampei bab cari mencari ni. then, dia suruh aku pulak yang carik. memang tak laa...haha.


tapi aku buat okeh! dan hasil nyer ...tadaaaa... cantek wooo. mule-mule aku bagi dia layout yang agak comel2 sket. dia tak nak!..apelagi, yang lain jadik mangse laa jawabnye. haha. 
maka, inilah yang terjadi selepas aku mencari selama 15 minit kut. ni haa belog adek aku!


ok fine! aku rase hari ni aku tersangatlah rajen nak meng'update' belog. ape masalah aku pun tak tahu laaa...
ish,ish...Nisa!!! kau banyak homework seyh... ahad dah nak kena blah. please dont throw your time into dustbin. erk???


pss,pss... besok birthday aku! hehe. LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad