"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Friday, December 31, 2010

hari ini birthday saye??

Assalammualaikum semua.




sepertimane dalam entry semalam aku ade tulis yang hari ni birthday aku. kan, kan... ekceli, saje jerr tu. rase ingin mude kembali. hehe. kepade  member  aku yang sorang ni "sori laa bro, maen2 jer tue. tak sangke kau percaye." maap laa yerk. [smiley] hoho.
anyway, birthday aku 16 september laa. dah lame dah lepas. hari ni hari last tahun 2010. so, aku bakal tua. ohh tidak! dari lapanbelas naek sembilanbelas. what should i do? patut pakai safi rania ke.. 
'wajah? tanpe mengire usia.' hehe. macam tagline pulak.
okeh sembilanbelas aku boleh terime. kalau naek duapuluh tue. gege... alamak! terase sangatlah lanjut. hehe.
but Alhamdulillah to say sebab Allah gives us a life to live. 


so, pade sesiape kengkawan aku yang birthdaynye hari ni. 'happy birthday' okeh!


uhhh, disebabkan hari ni 'hari last' 2010. aku mintak maap kat semua orang yang kenal aku dan aku kenal korang.
semoge tahun baru memberi kite impak yang baru dan sentiase maju dalam ibadat. InsyaAllah.
May Allah Bless Us. 2011 is coming up next. 




 pss, pss..aku suke la tengok belog aku ni, CANTEK!!! hehe. LIKE it? Thanks for reading this entry.
Post a Comment
copyright@khainisa.ahmad