"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Sunday, November 7, 2010

study book or novel???





Assalammualaikum semuaa.


satu menjak dua menjak nie sejak menjejakkan kaki kat lantai dorm nie. semua dormmates pakat dok bace novel. tak ade rupe dah masuk semester dua. adeh..
tapi best! haha. sebab...
aku pun join sekaki setangan dengan deme.
memang segale bagai novel kitorang bace.
dari novel "ilham hati" yang hasil tulisan sape ntah. lupe nak ingat name novelis. 
sampei ler...
novel Hlovate. best sangat,sangat,sangaaaatttt...
credits to Bella sebab kasi pinjam novel [tunas] kat aku nie. 
thanks taw...
disebabkan sekarang nie tengah berlangsungnye raudhah festival kat bawah hostel aku.
tambah plak ade gerai jual novel. memang aku syor laa kat kawan aku beli novel aA+bB.
padehal,sambil menyelam minum laa weyh...
ape ape pon thanks to Anim jugak!
perrggghhhh memang best woo...memang tak lugi laa kalau lu bace,gua cakap!


aku ni hah, tak pernah kut bace novel yang tak lebih selebih. hehe. well.. budak U laa katekan. haha.
tak leh blah.. TAPI! disebabkan...dengan azam yang kuat,jati diri yang jitu...aku berdiri berbaring kukuh demi membace novel. hehe. Nisa...Nisa! dan akhirnye...mase terpantas aku dicacatkan dicatatkan. berape?
haha. sehari setengah jer... mesti korang nak ngate aku kan. tambah lagi my dormmates. haha. 'ntah paper laa budak nie. itu pun nak kecoh kecoh.'
tak paq, tak paq..aku tak kesah pon. peduli ape aku! janji aku aku bace dari cover depan sampei kebelakang taw! hehe.


bace novel nie memang bagus weyh sebab..kita boleh praktis kan nye time bace buku tebal tebal.
betul tak? haha. yelaaa...kalau dah biase dok bacaq buku tebai tebai...dalam mase satu hari + satu perdua hari, kompem!
setakat buku kuliyah...tak daq hal laa...
haha. yeker??
korang try dulu,then bagitaw aku yerk!
sebab aku tak pernah plak cube... hehe
'renung renungkan dan selamat beramal..'
okeh!!!
novel nie best sangaaattt...tapi [tunas] pon okeh! jugak...try laa weyh...


notamaut: mase terpantas bace novel adalah...satu hari setengah! hebat tak hebat aku...haha.

LIKE it? Thanks for reading this entry.

4 100 gives support!!!:

Ndeyla :) said...

baca versus wehhh. BEST :D

Bella Bee said...

hahahahah kite da bace versus... tapi 5 tahun 5 bulan lagi best lorh...... weeee... in summation NISA TELAH DIHANTUKAN OLEH BELLA KEPADA HLOVATE... hahahahha

nazrinafifi said...

kecoh aa lu nisa'..

khainisa said...

haha...korang patut support aku weyh.... =)

copyright@khainisa.ahmad