"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Saturday, November 6, 2010

dah tua dah kawan aku nie!

Assalammualaikum semuaa.


sekarang dah bulan November. sedar tak sedar dah nak setahun aku tinggalkan sekolah aku.
waah,waah terfeeling plak. nostalgia time sekolah dulu menjelma. haha.
dah sekarang budak budak yang nak amek SPM tengah bersiap siaga nak berniage berjuang di atas kertas.
ye! macam aku dulu. takkan korang tak pernah kut? anyway, all the best kat junior junior aku dulu yerk!
***
actually, entry kali nie aku nak tuju khas buat kawan aku yang same same susah senang dengan aku.cewaaah!
haha.
dulu budak nie punyelah kerek dengan dormmates aku time f2. aku ingat lagi.
haha. sorie laa weyh,tercerite zaman kecik kecik dulu.
tapi ape ape pon aku terime jer kau jadik kawan aku.
dah tak heran dah perangai ko. hehe.

okeh! laa tak nak cerite lebih lebih. takut nanti korang rase aku syioookkk sendili.
(macam ade jer nak bace...) sedeyh taw,kalau korang tak bace....waaaa...
(bukan meraih simpati mahupun empati)

Woiii!!! best wishes buat kau :
*semoge dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki
* belajar rajin2 taw!
* jangan gedik2 dengan jantan! ye,mesti!
* take care...
* dah berjaye,JANGAN LUPE AKU !!!

weyh,lagik satu doakan aku jadik kaye dan dapat pegang duit banyak banyak!
taw,taw...
nanti baru boleh aku belanje kau hadiah besau besau.
hehe.

kate kate terakhir,
"Happy Birthday,Bella!!"
sweet eight-teens.. 

abih arr kau, "kome dah tue!!!" haha.
even aku lahir awei dari kau,aku tetap mude kan? hehe.


"sorie laa Bella, gambor jer yang mampu aku post as your birthday present. hehe.
bile aku banyak duit nanti aku bagi ko banyak banyak kek!
okeh!...
InsyaAllah..."


notamaut: gile lambat wish! konon sebok laa..kan? haha.

LIKE it? Thanks for reading this entry.

2 100 gives support!!!:

Bella Bee said...

NGOK NGEK KO NISA!!!! WEIYH kite sombeng sgt time dulu.... hahhaha ko tu yg gedix sgt... spe nk kwn ngan ko...ngeh3 papepon..... mekaseh ea.... hik3

khainisa said...

haha...helo!aku tak pon!

copyright@khainisa.ahmad