"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Monday, November 8, 2010

may I borrow your book??

Assalammualaikum semuaa.


YO!!! agak agak korang laa kan ape laa yang nak aku merepek kerepek pisang pedas manis for this entry yerk.
this entry sound likes 'gempak' jerk. haha. gempak ke??
actually, aku sepatutnye post entry dua hari lepas. tapi disebabkan kekangan mase,tenage dan segale bagai, so aku terpakse laa ter'delay' kan nye.
ye! best memang best dapat jadik students kat international uni. nak taw sebab ape? sebab...
kejadian nye seperti begini. (sila bace dengan penuh teliti dan concentrate) haha.


**********
setengah jam selepas kelas Stat bermule. agak lame dan banyak jugak dah belajar dalam mase thirty minutes.
tibe tibe, pintu kelas terbuka dan muncullah three guys kat depan pintu.
first impression, peeeerrrrggghhhh...best siot! 
tak sia sia dok blajaq kat sini. (hati pun berkate kate)
peeewwwiiiiittttt...okeh! yang nie bukan impression aku!
then, members and I yang 'terpakse' duduk belakang agak shock sebab...
that guys nak duduk sebelah aku kut!
haha. okeh2!! nie tipu!
ish korang nie..takkan berani punyer laa kalo action students baru macam tue. kalau ye pon agak agak laa weyh...
bla,bla,bla...kelas Stat bersambung. then, madame aku pon ask that guys. 
"u all from Russia right?"
"yes,we are!"
*gulp. agak terkezut jugak arr sebab...hampir hampir tak percaye yang aku akan belajaq sekali sekelas se'air-cond' dengan diorang. memang sungguh tak percaye laa. ingatkan kat gombak jerk.
okeh! sambung balik. bla,bla,bla..blajaq Stat.
eh eh..diorang tak ade buku text arr..
ehem ehem.
tup tup...
"sis,may I borrow your book?"
agak tersentak jugak sebab mate bertentang mate,kemudian berkate kate.
haha. tak leh blah! 
ops, 'hendaklah kamu menundukkan pandangan kamu apabila bercakap dengan orang vice versa korang
walaaaweyh...then,aku suh member sebelah aku kasi. konon konon malu laa..haha.
summa, masuk plak mamat dari mane ntah. ala ala Korean gitu.
memang kelas aku jadik tempat 'pengumpulan' International students kut!
dan diikuti oleh Indian students. maybe Sri Lanka. suke ati aku jerk.
owh,diorang dah lame masuk kelas.

dan akhirnya, kelas Stat aku yang sememangnye waktu petang a.k.a waktu memang 'terbaek' untuk sleeping beauty telah membuatkan aku jadik 'pelajar terbaek' arr that evening.
haha. tak tido weyh! sesuate yang boleh dibanggekan tue babe!
opsss...pss,pss, bukan setiap kelas aku tido,okeh!

ohhh,tadi International students tue kan masuk lagi kelas Accounting aku.
memang lepas nie,pandei laa english aku.
yelaa dok speaking speakang laici kang jer aku.
everyday..
mane laa taw kan! lagipun blajaq english dari darjah 1 kut.
Nothing is not impossible!
because...Allah always know what want to be and the best to us.
InsyaAllah.

**************
Rina Salleh as known as 'juara Gadis Melayu 3'

notamaut: tadi nampak Rina, Gadis Melayu 3 kat booth Rafest'10 aku kut...seyes! tak tipu.
LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad