"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Thursday, November 11, 2010

off to BTN



Assalammualaikum semua.

yes! hari nie sesuate yang amazing berlaku kat aku sebab...
hahaha...
cube korang teka!!
'dapat tackle guys dari Russia?'
erm,erm salah!
'makan makanan yang banyak banyak.'
err,agak betui jugak because madame english saye bawa cookies kat class tadi. hehe. siap bungkus dalam kertas kut. alaaammaaaakkk! kantoi laa pulak weyh. haha. anyway, thanks to madame english aku.
'dapat markah tertinggi quiz Math ke?'
errmm,itu InsyaAllah.
okeh! semua salah...
jawapannya ialah...aku tak ngantuk dalam kelas kut. yes2!! sesuate di luar jangkaan kut. 
wish me congrates okeh!...haha.


*************

actually,aku nak bagitaw yang aku bakal bergerak,berjalan,melangkahkan kaki ke Kem BTN.
ye! BTN. as known as Biro Tata Negara.
ala ala PLKN laaa. tapi kan korang, aku dah pernah pergi PLKN kut! apsal nama aku still tertulis kat name list BTN. walaaaweyh...
memang nak suruh aku tambahkan lagi patriotik kat negara tercinta aku ni ker?
tak ape laaa...reda saje!
mane laa taw kut kut something that miracle berlaku.
perrrrrgggghhhh syok nyer...
'Russian guys pergi tak ek??'
haha. perasan jelaaa...


notamaut: bestnyer,dapat tambah experience pergi program camnie. Alhamdulillah.
LIKE it? Thanks for reading this entry.

3 100 gives support!!!:

Bella Bee said...

woi pekehal ko sesat g situ????

Aqilah Ahmad said...

tahniah le nisakkk..
mmg patot pon x tido..
n congrate dpt g btn..
haha..suh kmu jd askar blik 2..
sje bg kmu x pgi oversea..
hahaha

khainisa said...

haha. eleh kilah! cite cite yang bukan cite2.

copyright@khainisa.ahmad