"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Tuesday, November 16, 2010

pak mak haji nak beraya!

Assalammualaikum semuaa.


Alhamdulillah dapat jugak aku pulang ke tanah air untuk berhari raye. kalau tak kompem aku raye kat perantauan. haha. memang aku menangis tak sudah laa.
okeh! laa korang. besok hari raye. raye yang banyak beri makne daripada hari raye pada bulan syawal.
sebab ape? sebab..banyak cerite disebalik hari raye esok. banyak pengorbanan kut!
so,sepatutnye kita harus berkorban seperti mane Nabi Ibrahim dan Nabi Ismail a.s.
berkorban itu kaann bagus!
maka besok, apa kate kalau korang korban kan fulus fulus korang. haha alaa kasi skit kat aku nie pon tak ape. padehal, aku nak kutip balek duet2 raye yang patut aku dapat time raye aidil fitri hari tue.
jangan nak bagi alasan! haha.


yes! mak masak nasi impit. perrrggghhh terase sungguh bermakne raye haji aku tahun nie.
even aku tak pergi lagik haji. hope sangat sangat dapat pergi haji pade umur yang muda. InsyaAllah.


ohhhh lupe, kepade mak2 pak2 Haji yang sedang ber'haji'...semoge dapat haji yang mabrur!
InsyaAllah.


" semoga raye kali ini lebih bermakne dan bererti buat kita semua "
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA
mohon maaf zahir dan batin
contohi kerbau2,lembu2 yang kena korban yerk!


notamaut: letih BTN maseh ade...adeeehhh~ LIKE it? Thanks for reading this entry.

2 100 gives support!!!:

Bella Bee said...

selamat ari raye haji... weee

khainisa said...

jiran mak aji!!! selamat hari raye haji jugak..hoho

copyright@khainisa.ahmad