"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Sunday, November 21, 2010

my boyfriendssss are athelets

Assalammualaikum semua.
apakah today seperti ini?? hopesfully...

apabile Malaysia masuk gelanggang, semua sorak. apabile Malaysia start maen, Hasbullah Awang pasti mule berkate-kate. hermm betui ker HA?? tak paq arr...hehe. padehal,tibai jerk. sorie En HA. saye gune name ande. haha. 
eh,kenape tetibe cakap pasal HA nie. ye arr beb,sekarang kan musim sukan. aku rase sepanjang tahun nie aku tak pernah tak tengok pasal sukan. ade laa kawan aku cakap " eh..kau nisa,minat jugak sukan." walaaweyyhh...dia tanye lagik. of course laa beb. atlit sekolah nie. pernah dapat award 'olahragawati' lagik taw. haha. korang percaye ker?
actually,tadi aku punyer laa semangat nak cepat balek rumah. semate-mate nak tengok Chong Wei maen. okeh! nie boyfriend aku no.2 even dia,pemain no.1 dunia. syabas laa Datuk!...saye salute same Datuk. toing,toing. tabik spring punyer.
then,sampei jerk kat rumah. bapak aku cakap Chong Wei tewas. argghh rase macam nak pitam. tapi...itu semua gebang jerk. sabor jelaa...

last,last terkantoi time HA cakap esok adelah perlawanan yang sangat dinanti-nantikan dimane Lin Dan same itu Chong Wei akan berentap. perrrgggghhh memang panas laa besok dewan kat Ghuangzou. okeh,semua orang bawak kipas. 
haaa...yang Lin Dan nie laa baru boyfriend aku no.1. hahaha. tapi dia kongsi tempat same itu Lee Yong Dae. haha. 


alamak! apekah jodoh aku semuanyer bermula huruf L. hehe. pandei-pandei aku jerk nak tafsirkan. 
okeh2!! stop talking nonsense. bla,bla,bla...
lepas Lin Dan menang dengan pemain Korea. start laa plak aksi K.K.Kiat dan T.B.Heong menentang pemain Indonesia. first impression,come on Malaysia..you all kan hebat-hebat!!!...
"MALAYSIA BOLEH!!!"
laungan nie memang dah sebati kat dewan sane. sampei penyokong Malaysia ajar orang China main drum. adeh...rase macam nak gelak jerk tadi. semangat kan orang-orang kita. eh,eh macam aku taw.??? adekah aku ini pengulas sukan jugak. haha. camera zoom laa tadi. tapi...rase macam aku nie dah terkena 'power' HA mengulas laa beb!...


main,main punyer main...sampei laaa deme maen tige set. aku tak reti laa nak sebut word tue. alaa ape tue,'rubber set??' hermmm apaper jela...
mule mule Malaysia menang. then,Indonesia bangkit dan Malaysia plak tewas. kemudian akhirnye... Malaysia tak bangkit-bangkit. sedey gile guwa cakap same lu!! rase macam nak jerit satu kampong rumah. nak kunci pintu bilik dan campak campak bantal. haha. over kau ekk...
sedey,sedey...sebab Malaysia pulang dengan pingat Perak. ye! negeri aku yang tercinte. hehe.
but, it not the end right?? its just an initial... yes! i know...
maybe there still has a way for Malaysia to get more success.

so, lepas nie tambah coach baru. tak pun lantik aku ker...hehe. saye rela membantu!!!


'saye sahut cabaran,bersama bergandingan,kita pasti mencapai wawasan.'

notamaut: esok balek jalan kaki. ade saper nak follow aku dari belakang tak???
LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad