"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Saturday, November 20, 2010

Dua Alam dah cecah 2 juta???!!

Assalammualaikum semua.


'Berite terkini, filem arahan Hairie Othman & Ed Zarith Z.Lokman telah mula ditayangkan di panggung malam tadi. Filem terbitan dR Rozmey sendiri ini telah menunjukkan hasil kutipan sebanyak 2 juta sejak malam tadi. Sekian dulu berite dari saye,Minah untuk tv 10.'


ape?? dah 2 juta beb...perrrggghhhh. tapi itu tak mustahil kan? yelaaa. biaq pi laa dR Rozmey tue nak target tinggi tinggii. cite-cite dia kan. yang jeleskan dia jer yang tak ade target misi dan visi. waaahhhh. aku bukan nak sokong mahupun argue. okeh!
tapi tadi,aku baru jer bace newspaper. ade laaa sikit sepintas lalu sinopsis nyer. agak menarik! kisah pasal laki jadik perempuan. then,dihantui dengan kisah silam dia. menarik kan?? so,korang semua janganlah ikut pepatah Inggeris nie. ape mende tue..haaa.."don't judge a book by its cover" okeh!


hehe. statement kat atas tue. aku yang pandei pandei mereka cipta. saje buat gempak,walaupun aku tau tak laa gempak mane. kalau nak dibandingkan dengan you all,you all sekalian. hermmm.. (ter'emosional' sekejap! haha.) tapi,itu tak ape!! sebab...aku kan kuat.


haa,korang semua..kat sini aku 'tampeikan' video trailer 2 Alam nie. saje nak bagi korang bukak mate for this movie. yelaa..cerite hasil karya dR Rozmey kut! penaaattt dia dok promote gune iklan kat newspaper laa,by video yang macam nak umum raye jer. hehe. dan segale bagai laaa.. uhhh lupe! pelakon filem nie,tak laa teruk sangat. okeh! ape...Aaron Azim,Kusdi..nata...(ape ntah. berbelit nak sebut) lepas tue Rosnah Johari. haa...okeh ape!





so,how you all punyer impression?? gempak tak..stylo tak..hehe. nie baru trailer jer kut! 
makanye,sesiape yang nak tengok tue..boleh arr beli lebih tiket untuk aku. haha. sebab..nak jugak merase duet korang jugak!.. yelaa sambil tue boleh laa uji tahap 'sedekah' ande pade saye nie. walaaaweeeyyhhh...



oh,oh...Harry Potter dah start arr beb!... Daniel Radcliffe tunggu saye...haha




notamaut: memang aku keluar arr next week! hoho. LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad