"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Tuesday, November 23, 2010

dreaming or dream?

Assalammualaikum semua.

korang semua mesti ade dream masing-masing kan. of course laa,tipu laa kalau tak ade. sape yang tak ade tue,cikgu aku cakap orang macam tue tak ade vision. ye! aku setuju itu.
"okey murid-murid,hari ini kite sembang-sembang pasal cita-cita dan impian"
waaahh dah macam familiar dengan aku. ye arr...dari darjah 1 sampei laa form 1 soalan yang same jerk cikgu tanye. rase macam nak cakap. "cikgu,tak ade soalan lain ke?" tapi...terase sangat rude plak. tak baik,tak baik.
dan sebab soalan cenggini laa aku tahu hala tuju aku sekarang.
"haa, kamu dah besar nak jadik ape?"
"saya nak jadik accountant yang berjaye cikgu!"


atenyer,memang laa dah itu yang ambil time spm dulu. tapi aku nak kelas Science. arrggghh itu kisah lame. persetankan. tadi baru habis layan cerite Lagenda Budak 'tutt'...haha. 
ye! aku pasti aku akan jadik seperti yang aku cakap.
AKU TEKAD!
doakan aku yang terbaik okeh. 


"setiap yang Allah tentukan pasti ada hikmahnya. 
so, terimalah dengan hati yang terbuka.
InsyaAllah hijab hikmah itu akan kita lihat
suatu masa nanti." 

notamaut : aku takkan berpaling!


LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad