"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Monday, October 11, 2010

sekitar angka 10.10.10 !!!

Salam buat korang!


Alhamdulillah kenyang perut lepas makan kat kenduri kahwin.biase laa weekend sememangnye hari yang orang selalu buat kenduri kahwin,tak kawen tunang. berdasarkan pengalaman laa. hehe. pengalaman pergi kenduri,bukan buat kenduri.aiiisshhh.
kalau tahun nie tarikh yang paling menjadi kegilaan ramai,sudah pastinyer 10.10.10 tak taw laa ape yg menarik bg nombor nie. bagi aku itu biase jer laa...tak plak pndangan orang laen kan..
dan disebabkan tarikh nie laa kampong aku menjadi sesak dan banjir dengan kereta2 bermacam2 rupe aku tengok...huhu. kadang2 sampei depan pagor rumah aku deme park. haha. ok,ini suatu pembohongan!
okeh! laa sekarang kite tengok ranking mane yang paling top kawennyer...

CALON-CALON nyer adelah:
1) jiran sebelah kanan rumah
2) jiran sebelah kiri rumah
3) belakang rumah


DAN PEMENANGNYE ADALAH...


taraaaa....










rezeki deme dapat kawen time nie...

haha.isshhh korang nie..dah geharu cendane pula,dah tahu bertanye pula... mestilah abang aku a.k.a Datuk Dr SMS yang kahwin.hoho..sekali sekala perasan sekejap. padahal Datuk tak pernah ade adek perempuan pon. huhu. 

okeh! laa THE WEDDING OF THE YEAR for 2010...for surely, tak laen tak bukan astronout kite...
"Datuk Dr Syeikh Muszaphar Shukor & Datin Dr Harlina Yunos"
waahhhh hafal!...
congratulations for the wedding...

 Alhamdulillah,sekali lafaz sahaja..

aku suke perkahwinan diorang sebab dua2 same padan,cantek..alaa bak kate pepatah bagai pinang dibelah dua...tapi aku still musykil kenape 'bagai pinang dibelah dua'..ermm maybe keratannyer same besar kut! agakk laaa...pastu hobi kami same kut! kami suke makan.ntah2 tido pon deme gemor jgak kut.hehe. mane laa taw...
dan,yang membuatkan aku suke kat pasangan nie...diorang simple jerk dari segi pakaian,tak sarat2 even tema nyer..ala2 "pahlawan Melayu di kayangan" plak tue... pergghh memang gempak ar dr segi temanyer... kalaulah aku ade time tue,mesti aku jadik "serikandi Melayu" haha. tinggal angan2 laa jawabnyer...

InsyaAllah,lagi 10 tahun turn aku plak! hehe..

uhhh sebelum terlupe,member aku pon ade jugak yang menyambut birthday diorang pade 10.10.10 nie...waahhh bertuah + beruntung diorang kan? same dengan wedding astronout tue... tak paq2...aku tak kesah pon,itu rezeki diorang...Alhamdulillah~

kepade Hanim and Yana:
"HAPPY BIRTHDAY 18th"
all the best and may Allah bless both of you...


notamaut : belajar rajen2 dulu,dah capai cita2 baru laa layak nak pikiaq pasal kawen...Paham semua??!! baguss...




LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad