"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Wednesday, October 13, 2010

Someone's watching over me

Salam buat korang!
sudah dua hari tak update entry blog kan. yelaa busy laa katekan. haha. 
"seseorang tengah usha saye?" biar betui?! cam tak caye plak ade jugak nak pandang muke aku yang tak secantek heliza,tak secomel liyana jasmay nie hehe. 
jawapan nyer,mestilah ade! kalau tak buat ape nak share2 ngan korang. haha. 
liyana jasmay...sedare aku kut! haha.

masalahnyer di sini. sape yang usha aku? pak mat jual burger ker...or cik iela jual pisang goreng tepi jalan...atau pun polis bantuan kat bank tadi...haha. (sedar diri sket..) 
dan jawapannyer, sudeh pasti laa pakcik abu (bukan name sebenar) yang usha aku. sebab dia yang ngajor aku bawak kereta siang tadi.hehe. tiap2 kali nampak aku,bukan ayat manis yang keluar...rupenyer,lagi manis yang disangke... haha. 

mate kami same besar...hehe

tak per laa normal laa bagi oghe yang idak gheti bawak kete. macam saye,tapi hari nie Alhamdulillah pro sket..sket laa 


actually,aku nak bagi korang lirik nyanyian Hillary Duff (feveret laa jugak) saje suke2 nak kasi..lepas nie bleh laa nyanyi sekali sambil usha2 blog aku nie yerk!..hehe. thanks to google sebab bagi aku search lirik nie.

"Someone's Watching Over Me"

 Found myself today
Oh I found myself and ran away
Something pulled me back
The voice of reason I forgot I had
All I know is you're not here to say
What you always used to say
But it's written in the sky tonight

So I won't give up
No I won't break down
Sooner than it seems life turns around
And I will be strong
Even if it all goes wrong
When I'm standing in the dark I'll still believe
Someone's watching over me

Seen that ray of light
And it's shining on my destiny
Shining all the time
And I wont be afraid
To follow everywhere it's taking me
All I know is yesterday is gone
And right now I belong
To this moment to my dreams

So I won't give up
No I won't break down
Sooner than it seems life turns around
And I will be strong
Even if it all goes wrong
When I'm standing in the dark I'll still believe
Someone's watching over me

It doesn't matter what people say
And it doesn't matter how long it takes
Believe in yourself and you'll fly high
And it only matters how true you are
Be true to yourself and follow your heart

So I won't give up
No I won't break down
Sooner than it seems life turns around
And I will be strong
Even if it all goes wrong
When I'm standing in the dark I'll still believe
That I won't give up
No I won't break down
Sooner than it seems life turns around
And I will be strong
Even when it all goes wrong
When I'm standing in the dark I'll still believe
That someone's watching over
Someone's watching over
Someone's watching over me

Someone's watching over me 

"Someone's watching over me" Ntah2 memang betui kut ade orang tengah pandang2 aku.mane laa taw yang sedang bace entry nie. Bang! anda terkena.. haha. 
tetibe teringat words kat baju adek dorm (name cofidential) aku tahun lepas. 
"ape usha2 kalo suke cakap suke" kalo tak suke buat2 suke...haha. sesuke hati jer nak tambah words. kadang2 nak tampor jer orang yg reka words nie. haha. 
lawak! nie sebab pengaruh Indie band laa nie. kepade peminat Indie band,jangan bang! aku balek..acah jer tue yerk! dont take seriously...


notamaut: esok aku test JPJ motor,harap2 lulus. Doakan saye okeh!! 

LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad