"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Sunday, October 31, 2010

kenape kalah?

Assalammualaikum semuaa.

Apa kabo,sehat? eh eh,sejak bile aku pandei aku jadik baik tanye condition korang. haha. alaa,baik sekali sekala. tak ape kan? 
okeh! semalam bertarikh 30 Oktober 2010 kompem,pasti,tidak boleh tidak semua peminat bole especially budak laki kan. 
perempuan ayu macam aku nie,bole world stage layaaan arr. haha. memilih!
sambung balek ape aku cakap tadi. haa deme,diorang,mereka pasti tak akan terlepas atau melepaskan peluang nak tengok bule Piala Malaysia yang dibawakan oleh TM. 
tapi...siape lawan? 
Perak ke..haha. pasukan nie,hermm dah lame kalah. sedih saye sebagai anak Perak.
okeh2!! match nie antare Kelantan same itu Najeri Sembilan. waaahh harap harap N9 menang laa. 
kenape? sebab.. nanti boleh arr kami student CFSIIUM kat Nilai nie cuti. haha. tapi kan korang..ngee N9 kalah laa pulak dah. adeh~ jawabnye kena laa naek turun kelas Isnin nie.
maybe sebab pemain dia ade yang tercedera kut! eh,taw plak aku???.... 
dan akhirnye,Kelantan menewaskan N9 dengan skor 2-1. ye! gap yang tak berape nak jauh. tak ape laa,kalau menang pon..macam laa pihak CFSIIUM nie nak kasi kitorang bersuke ria yang bukan di hari raye. 
reda saje...

cakap pasal raye,Aidil Adha nak dekat dah.. my siblings,semua balek kampong! aku?? based on schedule yang disediakan. diorang kasi cuti just dua hari. ulang tayang, dua hari! arrggghhh rase macam nak nangis. sabar Nisa,sabar! kentalkan jiwe anda. hehe. 
tapi...ku rase ade sesuatu yang baik akan berlaku...
ye! aku pasti.


notamaut: kali ini tak de nota nak ditulis. MALAS! haha. LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad