"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Saturday, October 30, 2010

kami terase kecil!

Assalammualaikum semua.


hari ini Sabtu bersamaan 30 Oktober 2010. dan sebabkan sabtu laa baru boleh aku mengadap laptop aku kawan aku nie. haha. 
***
"jom maen aci nyorok nak tak?" tanye my dormmates.
mule mule tue agak musykil jugak kenape? perlu ke maen cenggini.. herrmm..
layan jelaa.. padehal dulu kecik kecik suke sangat maen. dah besar tak maen plak! (besar laa sangat)
lepas kene teguq dengan dormmates..
'diam sket bleh tak??' dengan nada yang agak serius...
yelaa kitorang maen sambil gelak sakan kut. ate nyer,maen bukan2 konon2 carik barang tersembunyi laa..haha
seyes,kelakar!
tapi sangat best...kenape? sebab next semester mesti tak daq daah muke deme.
okeh2!! tak nak cerite sedeyh2.
then, kitorang pon teruskan lagi permainan dengan macam2 game. haha. ingatkan dah makin senyap rupenyer..haru!
"maen game the killer laa.."
"tak nak"
"tapi boleh jer...err alaa kite tak cukup orang nak maen la."
last last...game teka2 name filem dan tajuk lagu jadik pilihan kami.
seyes aku cakap aku tak reti maen. dan sorry kat member2 se'group' aku sebab aku buat korang down.
haha.bunyik macam game nie game yang gempak habis! padehal...
maybe aku pemalu kut memang dasar tak reti maen benda benda cenggini. haha.


maen.. dan terus maen...




'pendekar bujang lapok!'


'abaaaangg botak? botak?? kepale...castello??!!'


'haa...betui!'






adeh seriously i said,this moment so awesome,cheerful and never forget it.
perrrggghhhsyookkkpalinggggggiileeetakkkkinggaaaatttt...
hepi sampei tengah maen tersenggok2,mate hampir kuyu. haha. tapi itu bukan aku! bagitaw siap siap nie haaa..


ye! dan mase tue aku terase bagai mahu rewind balek mase aku sekolah rendah. kecik kecik gitu. comel? tak kut sebab aku bukan kategori budak2 comel. tapi sekaraaaannnggg.................dah lawa laa!! hahaha.

dan
kami terase kecil sebab..
kami maseh kecil! laa macam budak budak.
yeker??


notamaut: borrow laptop kawan dan rase macam laptop aku! haha.
LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad