"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Thursday, October 7, 2010

cinta aku!

Salam buat korang!
cakap pasal cinta. aku tak lah berape nak pakar dalam bab2 nie. tapi tahulah sikit2.haha. back to main topic,semua orang ade C.I.N.T.A. nak semestinye orang akan bayang cinta sesame manusia. kenape mesti cinta pada manusia di agung2kan...?? ntah laa, tepuk dada tanye Iman. dan sepatutnya kita kena ade rase cinta yang agung tue hanya pada Allah. betulkan?


okeh! sekarang biar aku cerite pasal cinta aku. cinta aku nie,ade ciri2 taw. ramai orang tergile-gile kat dia nie. tapi aku tak kesah sebab dia pun sayang aku.hoho. body nyer...perrgghh menawan! tak kurus tak gemok. kulit plak putih. tak plak sawo2 matang. senang cerite memang perfect ar..

View Image

macam diakah??? bakal laa...hehe



actually, aku baru jer jumpe dengan cinta aku nie. tak sampai seminggu pun. tapi dah jatuh cinte. cinta first sight kut! haha. orang kate tak kenal maka tak cinta. so,aku berkenal-kenalan laa dulu dan berkenan! hehe. 


bile dah lame aku tenang2,usha2,try sembang2 rupe-rupe dia tak bernyawe...sedey sangat...aku rase macam cakap dengan batu tunggul, ehh silap..tunggul batu! tak ape lah,di sebabkan aku yang nak dia. so,kenalah mencintai dia dulu...dan mungkin dia akan sedar akan rase cinta aku kat dia.

ohhhh cinta ku...

View Image

bukan kereta idaman...

padahal baru nak blajo kereta...berangan jer laa aku nie. hehe. Cekgu! tolong arr jangan garang2 dengan saye,saye jadik stress so,hilang konsentrasi laa cekgu...pleaseee (harap2 cekgu aku paham) hehe... tapi bagi aku, pepatah "tak kenal maka tak cinta" tak berape nak tepat sangat...sebab "dah kenal tak semestinye berCINTA" hehe.


notamaut: tiada kaitan yang masih hidup ataupun yang tidak bernyawe.
LIKE it? Thanks for reading this entry.
Post a Comment
copyright@khainisa.ahmad