"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Friday, October 1, 2010

aizat? laki ke perempuan?!!


salam buat korang!

taraa inilah aizat!!! tapi dia bukan kawan akulaa...hehe



pada suatu hari yang hening gitu,tetibe 'kriiiingg..2,3 kali. then,aku pun angkat gagang telefon. dengar suare budak nie komfem aku jerit puas2.hehehe syoookkkk dapat kawan cam dia nie. happy giler!!!


aizat yg gedik : NISAAA!!!!
aku: AIZATTT!!!


ntah paper kan kami.haha.lepas tue kitorang sembang laa yang bukan2 macam biase. hehe (yang berfaedah jer laa) bla..bla..blaa.. lepas tue,mak aku terus tanye. "sape yang call tue ??" aku dengan selambenyer (tapi still beradab laa,mak kan?!!) "aizat yan call...hehe.." "LAKI???" dalam hati aku...aiiishhh mak nie. anak mak nie kan baek..tak pernah call jantan. huhu. "tak laa mak,perempuan laa.dormmates nisak ler...hehe" agak2 nyer mak aku mesti musykil kan.hehe tak kesah laa...


tapi nak diikutkan,memang dari form 1 lagik aku agak musykil dengan name aizat nie. hehe. yelaa name macam adek sedare aku jerk.Aizat jugak! tapi laki laa...naseb aizat nie name dia 'aizat farhana' ade jugak name perempuannyer...hehe (jat! aku promote name ko nie,banggelah sket!! hehehe)


kitorang start rapat time f4. kesian kat aizat nie,coz kene duduk hujuuuuunnnggg...dekat ngan laki. time tue aizat agak anti-laki sket! hahaha (jat,sorie pecah secret ko..) then,lepas tue aku selalu ajak aizat dok kat tempat aku.baek kan nisa! nie...hehe


kitorang selalu pergi makan same2. nak pergi kantin especially sebab aizat KUAT MAKAN!!! haha. kalau bab2 makanan nie,aizat laa no.1 ...nampak makanan tak habis jer,mesti dia yang settle dulu...betui x jat???

walau macam mane pun rupe aizat sekarang,dia tetap kawan baek aku dan aku adalah kawan baek?(harap2) dia...kan,jat kan??? huhu

aizat+nisa+musyi!!!


pesanan buat ko aizat!!!
*semoge berjaye dalam SEMUA bidang yang ko ceburi...
*jangan lupe kat aku nie...
*aku tunggu ko kat UIA taw!!!! tapi ko nak pergi overc kan...tak per2 janji ko berjaye!!!
*semoge dapat U kat new zealand ek...aminnn
*Ingat!! Jangan lupe pada pencipta ko,ALLAH SUBHANAHU WATAALA

rindunyer time sekolah dulu...

notamaut: baru jer kejap tadi,aizat call hehe...jat! aku dh tulih,spesel utk ko!!! hoho~
nanti kite sekolah nak x?? rindu giler~
LIKE it? Thanks for reading this entry.

1 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad