"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Thursday, October 7, 2010

berwajah baru

salam buat korang! 
yeahh...akhirnyer dapat jugak tukar templates blog. Alhamdulillah~ credits to ajla sbb telah meng'upgrade'kan blog aku nie...thanks a lot!!! even agak x bape nak lawa(aku sendiri yg pilih)..its better than before...huhu


and sorie to ajla sebab aku pi tuko blek layouts blog nie. hehe. ye arr geram tak boleh adjust bende alah tue,last2 padam semua tuko yg laen. dan akhirnye...jadiklah macam nie. CONGRATES utk saye!! huhu.


paper pon,aku dah tak larat nak bersandiwara lagi. mate pon dah lame bersekang demi buat bende alah nie.
dah lepas maleh nak tuko2...dok diam2 jer! biar laa lantak orang kate buruk ke ape. janji aku ape yang aku suke...tapi suke ke hati nie?? waaa...=( 


okeh! laa rasenyer,hari dah hampir suboh...bek prepare nak amek air wuduk ke...pastu siap2 pegi surau,kan bagus camtue!!! 

notamaut: hampir semalaman aku siapkan dibantu oleh ajla yang comel!!!
LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad