"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Thursday, January 19, 2012

Running Man !!!!

Assalammualaikum.



I have no idea. But, I wanna suggest korang about Korean Variety Show. Memang ohsem habis. Sekali tengok, kompem mengekek. Kekekeke. Seyes! Korang pick random je episod mana-mana mesti kelakar habis. Tak gelak tu, bukan salah ceghite tu tapi mungkin korang kut bermasalah. Haha. Hati-haati takut sakit mental pulak. Opsss!

Episod baru dah release. Jom download!!!! Hu-Hu. Aku suka...aku suka...aku suka... Haha.

Episod 77. Ada IU laaaa. Woooww! Lagi hatiku suke. Jom layaannn~ Nak download pergi ke website ni, banyaaaaakkk ceghite Kore-aaahhh yang best-best. Cubalah! Aku dah,anda bila lagi????? =)

Website: Kshownow.net





Mereka inilah yang menceriakan hari-hari aku di rumah. Cewah!!!



LIKE it? Thanks for reading this entry.

2 100 gives support!!!:

Mama Rizqullah said...

Akak pun suka tengok running Man ni...

Kelakar habis bila dorang kenakan sesama sendiri...

khainisa said...

@Mama Rizqullah best kan?? hahahaha. sgt lawak dan mmg enjoy habis la.

copyright@khainisa.ahmad