"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Wednesday, December 28, 2011

KurangKata | Rabu #8 : Classmate 2009

Assalammualaikum.


Rasa malas nak taip panjang-panjang. Bosan. Haha. Tiba-tiba kemalasan itu datang menerpa aku. Btw, gambarsss (plural) ini semua di shoot semalam. Indah bersama mereka even though we are not closer each other. Teeheee... But they are still my F.R.I.E.N.D.S.S.S.S!!!

Saat bertemu setelah 2 tahun tak berjumpa. HAPPY!
Buhsaaaann~

SEDAAAAP


Macam suasana hari raya pula. HEHE.

Mana satu cikgu, mana satu anak murid pun tak tahu dah! ;DDD

Dulu,tempat ni laa kami jolok2 kacau ayam. Sekarang dah tukar rabbit.

Bakal cikgu

Berkurun lamanya kekal lagi nama dia. Hehe.

Serious, aku tak suka tidur! ERK??

Kelas : Tempat aku tidur, belajar, diajar, mengejar cita-cita.

Senyuuummm~

Ini negeriku yang tercinta!! Perak.

Kamu kecillll sangat Zetty!!!

Cool Blog

Lunch hour

Muka sentiasa dalam kekenyangan. HAHA.

GUESS?

Kat Tesco luar negara ni.


House.

Kami berenam.


Aku nampak macam pemandu berhemah tak?? Haha.

Maaf laa yek, gambarssss tak bersusun sebab tahap kemalasan aku bertambah. HAHA. So, have fun tengok gambar aku. Ok tak!! Bukan enjoy sebab muka aku tapi kegembiraan dan keseronokan yang kami semuaaa rasai masa ni. Sangat seronok dapat jumpa cikgusssss (plural), kawan-kawan yang dah lama gilak tak jumpa. Memang heaven la gua cakap sama lu. Kamu semuaa pernah buat macam ni kan?? Teeheee... (Sila tepuk pada diri anda kerana tidak lupa pada sekolah!!! Jyeaaah..)



Kami pelajar dari pelbagai peringkat universiti ingin mengucapkan 
SELAMAT BERMULA SEKOLAH
buat juniorsssssssssss di SMKA Sultan Azlan Shah, Bota.



LIKE it? Thanks for reading this entry.

8 100 gives support!!!:

cik violet said...

wah..back to school..bestnyeee..

kawan awk tu keciknyee :)

khainisa said...

@cik violet Best kaaann. hehe. Aah dia sgt kecil and comel!! ;DDDDDDDD

Amoychanteks said...

hoihhh3 ! gmbr aku mane?

kak gojes said...

meriahnya gambr dgn kengkawan kan

khainisa said...

alaaaa anis, hari tu pun muke ko blur. aku lg laaa hehehe. so, x sempat. miyaaanaee~

khainisa said...

eryati...alhamdulillah, kawan-kawanlah yg selalu dgn kite selain family ;DD

haniemadu said...

huh,,bnyk jeles sme lu... xper2,,,kte kan jmp kat kisas,,haha

khainisa said...

honey bunny!!!! hehehe. betui2, tp lg best klo kamu ade same. ;))))

copyright@khainisa.ahmad