"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Thursday, July 28, 2011

Cerite selepas sedih | Exam mid sem habis

Assalammualaikum you ollsss.


Alhamdulillah dapat stabilkan diri after berita Opah aku meninggal dunia. Innalillahhiwainnailaihirojiun. Alfatihah buat Opah. The last one my Opah passed away after Opah sebelah mak meninggal time F3 dulu. Sadis. Its ok, aku reda dengan ketentuan Allah. Mungkin ada kebaikan disebalik kejadian. Am I right?? Aku kena kuat!! Yes.


Okey, kita tutup cerita sedih. Biarkan ianya dengan reda. Allah kan maha kuasa. Subhanaallah. Now, cerite yang gumbire sikit. Cewah! Aku baru je selesai mid term tadi. Memang syiiook habis laa apabile dah selesai jawab semua exam. Yahooo!! Semester ni sikit jek subjek aku ambik. Malas banyak-banyak. Beratkan otak aku jek. Yang sikit ni pun terkial-kial aku nak menghafalnya. Ishhh...kau ni Nisa, tak daq matlamat ke? Hoho. Fine.

Aku memang student yang bagus. Belajar last-last minutes. Feveret aku tue. Bagi aku study awal-awal nanti lupe. Tambah lagi orang yang suke gelak macam aku ni haa. Rasekan. Thats why aku suke study hujung-hujung sikit baru ade feel nak struggle. Eceey gitu. Padahal, kelam kabut juga nak menghafal hujung-hujung ni. Alih-alih result pun hujung-hujung. Padan muke. Gegege.


So, now aku dah free sikit. Besok kelas Accounting cancelled. Yes! Haha. Yelah, student mane yang sedih kalau lecturer dia kena berkhidmat tempat lain sekejap. Padahal, suke sebab lecturer tak datang. Tolonglah paham.


*take a deep breath* Okey laa nak rest banyak-banyak sebab otak dah bertungkus lumus siang tadi. Dengan questions Mathematics yang sangatlah logic and questions Econs teramatlah sonang. Petik jari, sambil pandang kiri kanan boleh jawab. Okey, itu meniru. Haha. No,no...dosa tau. Anyway, aku nak zzzzzzzz sambil makan. Erk??


LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad